|
Pályázati kiírás
Cegléd Város Önkormányzata Polgármesteri Hivatalának Jegyzője pályázatot hirdet okmányirodai ügyintézői munkakör betöltésére |
Cegléd Város Önkormányzata Polgármesteri Hivatalának Jegyzője pályázatot hirdet
okmányirodai ügyintézői munkakör betöltésére
Pályázati feltételek:
- cselekvőképesség,
- magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet, vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség,
- közgazdasági szakközépiskolai végzettség vagy középiskolai végzettség és középfokú számítástechnikai szakképesítés; középiskolai végzettség és az OKJ szerint: nyilvántartási és okmányügyintéző, számítástechnikai programozó, számítógép rendszerprogramozó, információrendszer-szervező, számítástechnikai szoftverüzemeltető szakképesítés.
Ellátandó feladatok:- közlekedési igazgatási ügyek intézése, az ügyiratok feldolgozása;
- közigazgatási döntések végrehajtása;
- ügyfélfogadás.
A pályázati elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatási alapvizsga,
- közigazgatási, szakmai gyakorlat.
A pályázathoz csatolni kell:
- részletes szakmai önéletrajzot
- iskolai végzettséget igazoló dokumentumok másolatát
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt, illetve annak megérkezéséig, az igénylést igazoló postai feladóvevény másolata.
Illetmény: a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. tv. alapján.
A pályázat benyújtásának határideje: 2009. november 16.
Elbírálási határidő: 2009. november 20.
A munkakör betölthető: 2009. november 23-tól.
A kinevezés határozatlan időre szól, a munkáltató 6 hónap próbaidőt köt ki.
A pályázatot Cegléd Város Jegyzője címére kell benyújtani: 2700 Cegléd, Kossuth tér 1.
A borítékon kérjük feltüntetni: "Okmányirodai ügyintéző munkakör pályázat"
A pályázattal kapcsolatos további felvilágosítást Dr. Terbe-Szabó Csilla mb. okmányiroda vezetőtől kérhet a pályázó, tel.: 53/511-464, fax: 53/511-406, e-mail:
Letölthető nyomtatványok:
|
|
|