Tájékoztató a Cegléd területén lévő fizetőparkolási közszolgáltatás mobilfizetési megoldással történő használatával kapcsolatosan.
Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy 2025. január 31-ei hatállyal, a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. utasítására, a fizetőparkoló automaták oldaláról eltávolításra kerültek azok a zónamatricák, melyek a Viszonteladó partnerek telefonszámait tartalmazták. 2024. évben a zónamatrica kinézete nagymértékben módosult azzal, hogy a Viszonteladó partnerek és a szolgáltatáshoz szükséges telefonszámok, információk a matricán közvetlenül nem, hanem a matricán szereplő QR kód beolvasásával érhetők el. Ezzel biztosítva a gyorsan változó adatok, információk napra kész elérhetőségét.
A bizonyos szolgáltatókhoz tartozó telefonszámok változatlanok, pl. Telekom, Yettel, valamint (Vodafone helyett most már) One, azaz +36-30/763-1111, +36-20/763-1111 vagy +36-70/763-1111 (az utolsó 4 szám Cegléd zónakódja).
Kérjük a Tisztelt mobilparkolást választó Ügyfeleinket, hogy ha a QR kód beolvasását a készülékük nem teszi lehetővé, és tájékoztatást szeretnének kapni a telefonszámokkal kapcsolatosan, akkor keressék fel a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. honlapját, vagy hívják az információs hívószámát.
Nemzeti Mobilfizetési Zrt. információs hívószáma a következő:
Reggel 06:00 órától este 22:00 óráig hívható telefonszám: +36-36/889-889
Megértésüket köszönjük!
Ügyfélszolgálati irodánk változatlanul a VÁRVAG Nonprofit Kft. Cegléd, Gubody utca 28. szám alatti székhelyünkön, munkanapokon hétfőtől-csütörtökig 13:00 órától - 15:00 óráig, pénteken 09:00 órától - 11:00 óráig üzemel.
VÁRVAG Nonprofit Kft.