|
PÉNZÜGYI IRODA
A Pénzügyi Iroda alapfeladatai
A Pénzügyi Iroda a jegyző által kibocsátott önálló ügyrenddel rendelkezik, mely az SzMSz függeléke. A Pénzügyi Iroda Ügyrendje - Költségvetési Csoport és Számviteli Csoport belső szervezeti bontásban - tartalmazza az irányításra, a felügyeletre és a szervezeti egység vezetésére vonatkozó legfontosabb szabályokat, a pénzügyi-gazdasági feladatok ellátásáért felelős személyek munkaköréhez tartozó feladat- és hatásköröket, valamint a hatáskörök gyakorlásának módját, a belső munkamegosztást a kiadmányozás és a helyettesítés rendjét.
Pénzügyi Iroda feladatai:
- ellátja a Hivatal gazdasági szervezetének feladatait
- a szervezeti egység vezetője az irodavezető, ellátja a gazdasági vezető feladatait
- költségvetési rendelettervezet önkormányzati szintű egyeztetése, és előkészítése
- költségvetési rendelettervezet elkészítése, törvényi határidő szerint történő benyújtása, bizottsági véleményeztetése
- beruházások, felújítások feladatonkénti nyilvántartása
- befejezett beruházások aktiválása
- hitelállomány alakulásának vezetése
- évközi előirányzat-módosítások elkészítése, Képviselő-testület elé terjesztése, nyilvántartásokon való átvezetése
- költségvetést beszámoló készítése az államháztartásról szóló törvény szerinti határidőre
- külső szervezet által meghirdetett pályázatok előkészítése - adatlapok kitöltése, adatok közreműködő szervekhez való továbbítása, kapcsolattartás a közreműködő szervekkel
- pályázatokon nyert támogatások, EU-s támogatások elkülönített nyilvántartása, elszámolása
- időközi költségvetési- és mérlegjelentés elkészítése
- önkormányzati statisztikai jelentés elkészítése
- tárgyi eszközök leltározásával és selejtezésével kapcsolatos feladatok elvégzése
- önkormányzati gazdálkodó szervezetek (társaságok) önkormányzati támogatásának kezelése, nyilvántartása, üzleti tervek teljesítéséről beszámolók, adatszolgáltatások kezelése
- intézmények gazdálkodásának felügyelete és ellenőrzése
- az önkormányzati ingatlanvagyon kataszterének feltöltése, folyamatos, naprakész vezetése, negyedévente változások átvezetése, éves ingatlanvagyon leltár elkészítése, az ingatlanvagyon kataszterhez kapcsolódó éves statisztika elkészítése, határidőre történő továbbítása - ASP IVK teljes körű alkalmazása
- önkormányzati támogatások szerződési (folyósítás, végrehajtás) feltételeinek pénzügyi véleményezése, ellenőrzése, támogatások nyilvántartása
- A 2001/HU/16/P/PE/008 számú, ISPA/Kohéziós Alapból támogatott Duna-Tisza-Közi Nagytérség Regionális Települési Szilárdhulladék Gazdálkodási Rendszer megvalósítására 2002. szeptember 9-én létrejött konzorcionális szerződés X/1. pontjában rögzített képviseleti (gesztori) feladatainak pénzügyi ellátása
- Folyamatba épített előzetes és utólagos vezetői ellenőrzés (FEUVE) irányítása
- Kőröstetétlen Község Önkormányzatának pénzügyi, gazdálkodási feladatai
- a Ceglédi Többcélú Kistérségi Társulás pénzügyi, gazdálkodási feladatai
- Cegléd Város Roma Nemzetiségi Önkormányzata pénzügyi, gazdálkodási feladatai
- ASP Gazdálkodási Szakrendszer teljes körű alkalmazása
Egyéb feladatok:
- pénzügyi, számviteli tárgykörű belső szabályzatok (közjogi szervezetszabályozó eszköz) szövegtervezetének elkészítése
Az Önkormányzat gazdálkodási feladatai közül a lakás- és nem lakás céljára szolgáló bérleményi vagyonkör, továbbá a mezőgazdasági és egyéb megjelölésű beépítetlen földterület, építmény vagyonkör használatát és hasznosítását az Önkormányzat 100 %-os tulajdonában lévő gazdálkodó szervezet, a VÁRVAG Városfejlesztési és Vagyongazdálkodási Nonprofit Kft. (2700 Cegléd, Gubody u. 28.) látja el külön megállapodás keretei között.
A Ceglédi Közös Önkormányzati Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatának 2.8. pontjában felsorolt önállóan működő költségvetési szervek gazdasági szervezetének Áht-ben előírt feladatai:
- A munkamegosztás, és felelősségvállalás rendjéről szóló - Ávr. 9. § (5) bekezdés a) pontja alapján Hivatallal megkötött - munkamegosztási megállapodás tartalmát az irányító és felügyeleti szerv hagyja jóvá;
- A költségvetési szervek éves költségvetésének előirányzatai felett a költségvetési szerv vezetője rendelkezik.
- A szervezeti egység vezetője az irodavezető, aki ellátja a gazdasági vezető feladatait a 2.8. pontban felsorolt önállóan működő költségvetési szerveknél. Kötelezettségvállalás esetén a pénzügyi ellenjegyzésre az irodavezető jogosult.
Az Iroda gondoskodik a 2.8. pontban felsorolt önállóan működő költségvetési szervek alkalmazottaira vonatkozó munkáltatói döntések végrehajtásáról (személyzeti és illetmény ügyintézés, KIRA üzemeltetés, nyilvántartások ASP Gazdálkodási Szakrendszer alkalmazása).
A gyermekek védelméről és a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 21. § (1) bekezdés d) és e) pontja szerinti intézményi gyermekétkeztetés biztosítása.
Irodavezető: Sipos Nikoletta Telefon: 53/511 440 Pénzügyi Iroda: 53/511 440 Email: sipos.nikolett@cegledph.hu
Ügyfélfogadás »
Pénztári nyitva tartás:
Cegléd Város Önkormányzata |
Hétfő: |
nincs ügyfélfogadás |
Kedd: |
09.00 - 12.00 |
Szerda: |
nincs ügyfélfogadás |
Csütörtök: |
09.00 - 12.00 |
Péntek: |
nincs ügyfélfogadás |
Ceglédi Közös Önkormányzati Hivatal |
Hétfő: |
12.00 - 15.00 |
Kedd: |
nincs ügyfélfogadás |
Szerda: |
12.00 - 16.00 |
Csütörtök: |
nincs ügyfélfogadás |
Péntek: |
nincs ügyfélfogadás |
Kőröstetétlen Község Önkormányzata |
Hétfő: |
nincs ügyfélfogadás |
Kedd: |
nincs ügyfélfogadás |
Szerda: |
nincs ügyfélfogadás |
Csütörtök: |
09.00 - 12.00 |
Péntek: |
nincs ügyfélfogadás |
Ceglédi Roma Nemzetiségi Önkormányzat |
Hétfő: |
nincs ügyfélfogadás |
Kedd: |
nincs ügyfélfogadás |
Szerda: |
09.00 - 12.00 |
Csütörtök: |
nincs ügyfélfogadás |
Péntek: |
nincs ügyfélfogadás |
LETÖLTHETŐ DOKUMENTUMOK ÉS NYOMTATVÁNYOK:
- Általános
- Átvezetési kérelem
A helyi adóhatóságnál vezetett folyószámlán mutatkozó pénzforgalmi tételek rendezéséhez.
Példa: helyi iparűzési adó túlfizetés átvezetése gépjárműadó számlára. 2019. évi verzió, Elektronikus ügyintézésre
- Iparűzési adó
- 2017. évi adóbevallás kitöltő program
Kizárólag az elektronikus ügyintézésre nem kötelezett adózók részére. A helyes működéshez le kell tölteni a saját gépre, utána onnan az Acrobat Reader programmal megnyitni.
- Talajterhelési díj
- Talajterhelési díj bevallás (űres űrlap) PDF
2023. évi verzió, a 2022. évi vízfogyasztás utáni bevallásokhoz (Beadandó 2023.03.31-ig.). Megfelelő a 2017-2019. évi vízfogyasztás utáni bevallások pótlására is. Elektronikus ügyintézésre nem kötelezettek rész
- Termőföld bérbeadásából származó jövedelem
|
Aktuális programok
2024.11.21.
2024.11.22.
2024.11.23.
2024.11.25.
2024.11.27.
2024.11.30.
2024.12.05.
2024.12.07.
2024.12.11.
2024.12.14.
2024.12.18.
2024.12.31.
Házhoz menő szelektív HULLADÉKGYŰJTÉS SZÁLLÍTÁSI NAPTÁR
KÖRNYEZETSZÉPÍTÉS
CEGLÉD VÁROS
2021. ÉVI
KÖRNYEZETSZÉPÍTÉSI
ÉS
KÖRNYEZETVÉDELMI
PROGRAMJA
Pest Megyei Békéltető testület
|